Bloggarkiv

fredag 9 september 2016

Jag blir tokig

Precis när jag kommit igång med bloggandet så strular det till sig igen.Jag återställde min Samsung till fabriksinställningarna och var tvungen att logga in på mitt googlekonto.Självklart så hade jag glömt lösen så jag skaffade ett nytt googlekonto.Nu när jag skulle logga in på mitt gamla googlekonto efter lösenåterställning för att blogga så står det att jag inte har någon aktiv blogg.What????
Jag känner mig otursförföljd.Fast i själva verket så beror det på slarv.Nu har jag skrivit upp lösen och användarnamn för nu orkar jag inte hålla på och starta upp nya bloggar stup i kvarten.
Hur som haver så har dagen spenderats med arbete.
 
Silverplåt som utgör grunden för smyckena.
Vid lunch så gick jag in och slängde ihop en omelette.Denna äter jag nästan dagligen.Tärnad bacon,2 ägg och lite riven mager ost som jag låter smälta ner i omeletten.Mättande och min gastricopererade mage mår bra av proteinrik mat.
 
Inga grönsaker idag....skäms på mig.Men nu måste jag hitta på något nytt omeletterecept för detta lär jag tröttna på inom kort,haha.
Imorgon är det lördag och jag har faktiskt planerat att haffa tag i Elias för lite kantarellplockning.Om jag hittar några är ytterst tveksamt eftersom jag ALDRIG hittat kantareller.Men jag behöver komma ut ett par timmar i friska luften efter att ha arbetat långa dagar hela veckan.OM jag hittar kantareller imorgon så lär ni få veta det.För då tänker jag dokumentera det noga här inne på bloggen.
 
Nu säger jag god natt!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar