Bloggarkiv

måndag 12 september 2016

Trötter

Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden.Runt 13-tiden på dagen så slår alltid tröttheten till.Jag gäspar och gäspar mig igenom eftermiddagen och först runt 6-7 släpper det igen.Jag äter mina vitaminer och är noga med nyttiga mellanmål eftersom jag är Gastricopererad.Går upp vid 7 på morgonen och somnar vid 11 på kvällen.Jag kanske sover för mycket helt enkelt.Om det inte blir någon bättring snart så får jag boka tid hos vårdcentralen för lite prover.
Idag har det som vanligt varit fullt ös här hemma med arbete,lite handling,en tur med mina föräldrar till banken.Lite fotoredigering.
 
Skulle försöka fota den fina himlen men det blev bara massa träd,haha.
 
Passade på att ta kaffet på verandan och eftersom A ska olja in den imorgon så ligger möbler och skit på gräsmattan.Suck....
Just det.....jag måste ju visa upp svampen jag plockade i Lördags.Inte mycket att skryta med men för att vara jag som hittat dom så är det något stort! Stekte upp dom som tillbehör till steken.Såååå gott!
 
Ha det bra/Christina
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar